☆Imperial guild | Perfect World
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


üdv az ☆Imperial Guild oldalán
 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 Tideborn Assassin

Go down 
2 posters
SzerzőÜzenet
Aerothil
Admin
Aerothil


Hozzászólások száma : 260
Join date : 2009. May. 10.

Tideborn Assassin Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tideborn Assassin   Tideborn Assassin EmptySzer. Feb. 10, 2010 6:17 pm

2010.02.10 javítások és kiegészítések: Shadow Teleport már mindenhol működik. TW tapasztalatok.
2010.01.27 javítások és kiegészítések: Shadow Escape tapasztalat, Lopakodás.
Vissza az elejére Go down
easytigris

easytigris


Hozzászólások száma : 128
Join date : 2009. Sep. 02.
Age : 42
Tartózkodási hely : bp

Tideborn Assassin Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tideborn Assassin   Tideborn Assassin EmptyCsüt. Jan. 28, 2010 12:17 pm

elolvastam es hasznos volt ty a leirasert Aer

edit: a Rising Dragon Strike-rol nem irtal sok jot pedig nekem iszonyat hasznosnak tunik, amit ad 150 vigor az sok, es emelett nem is sebez rosszul..sztem ez egy olyan skill amit nagyon erdemes maxon tartani..
Vissza az elejére Go down
Aerothil
Admin
Aerothil


Hozzászólások száma : 260
Join date : 2009. May. 10.

Tideborn Assassin Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tideborn Assassin   Tideborn Assassin EmptyHétf. Jan. 25, 2010 6:52 pm

Assassin

Az alábbi leírás nem helyettesíti a konkrét skill leírásokat. Mielőtt ezt olvasod látogass el az ecatomb.net oldalra. Ez csak kiegészítő információ, tele van tűzdelve szubjektív véleménnyel. Nem muszáj egyet érteni, sőt mindenkit bátorítok, hogy ha az írástól eltérő tapasztalattal rendelkezik, akkor ossza meg velem.

Statok
Az assassin legfontosabb statja a dex. Ez nem csak a fegyverhez elengedhetetlen, de a találati arány és elkerülés mellett a közelharcosok közül egyedül az assassinnak növeli a dexterity a sebzését (a többieknek a strength), így szinte csak a dexre van szükségünk. Azt persze mindenki maga döntse el, hogy akar-e több HPt az amúgy igen törékeny bérgyilkosának.

Fegyverek
Tőrök (daggers): szemben a legtöbb osztállyal, a tideborn karaktereknek nincs minden 10 szinten HHs/TTs fegyver. 60as szinten még lehet csinálni egy tőrt, ami kb egyen erősségű az 56os molddal, de a következő összerakható HHs/TTs fegyver 90en van, aztán 99en. Tehát a vakszerencsére vagyunk bízva, hogy a weapon token küldetés ad értelmes fegyvert, vagy nem.
Íjak: A skillek csak tőrökkel használhatók, mégis szinte muszáj minden assassinnak egy íj is. Már FB39 robbanós elitjei is veszélyt jelentenek a kis védelem és kevés HP miatt, de sok boss területsebzésébe simán belehal egy assassin ha odamegy szúrkálni. A magas dex stat miatt viszont igen jól sebez íjjal az assassin, ez legalább némi kárpótlás. A kis lőtávolság ellenére is mindig beleférek a pap party healjébe terület sebző bossolás közben.


Skillek

Néhány, esetleg nem triviális kifejezésem a skilleknél:
Előkészület: channel + cast, tehát az az idő amíg a karakter csak bámul ki a fejéből mielőtt ellőné végre a skillt. Az assassin legtöbb támadó skillje sajnos 2 másodperc körüli ideig várakozik, ami elég sok idő ahhoz képest, hogy közelharcos és nem valami mágusféle. Ez menekülő ellenfél esetén nagyon megnehezíti a dolgát.
Folytatás: igen = a skill ellövése után automatikusan elkezd ütni. A sok támadó skillnél sajnos nem.
Stun A stunnolt ellenfél nem tud semmit tenni. Se mozogni, sem ütni, sem pedig skillt használni.
Sleep Az ellenfél nem mozog, nem üt, nem skillezik. Ha ha megsebzed azonnal felébred ebből az állapotából.
Root Az ellenfél csak mozogni nem tud, alias immobilize.
Silence nem üthet, nem használhat skilleket, de menekülhet.
Dodge "elkerülés", de ez hülyén hangzik. Tehát esély arra, hogy az ellenfél ne találjon el.


Twin Strike
Leírás: csak sebez, ráadásul nem is sokat
Előkészület: 1 sec
Folytatás: igen
Tapasztalat: olyan elhanyagolhatóan keveset sebez, hogy kb. lvl. 10 után már nem fejlesztettem és nem használtam.

Puncture Wound
Leírás: Sebzés + vérzés
Előkészület: 2 sec
Folytatás: igen
Tapasztalat: 50 alatt a legjobb képesség mobírtásra szerintem, de én azóta is ezt használom. Az 59 alatti skillek között a legtöbbet sebzi, nem kerül túl sok manába és nincs semmi hátrányos mellékhatása.

Slipstream Strike
Leírás: csak sebzés
Előkészület: 2.1 sec
Folytatás: igen
Tapasztalat: 50 alatt a második legjobb képesség mobírtásra szerintem. Ha azonnal akarunk sebezni, ezt érdemes használni. Ha ráérsz kivárni a vérzést, akkor azt. PVPben is van értelme főleg eleinte, de 59 felett is, ha minden más értelmes skill még töltődik.

Raving Slash
Leírás: sebzés után 3 secig gyorsabb futás
Előkészület: 1.5 sec
Folytatás: igen
Tapasztalat: Elég középszerű sebzésértékei vannak és én még soha nem akartam kihasználni, hogy egy szúrás után fussak. Szóval nekem ez a skill nem jött be.

Shadow Walk
Leírás: Láthatatlanság, amíg csak manával bírod, nem támadsz meg valakit, téged nem támadnak meg, vagy ki nem kapcsolod ugyanezzel (vagy a Shadow Escape) skillel. Harc közben nem használható.
Tapasztalat: Mobok közti sunnyogásra jó lehet, bár nekem soha nem volt rá szükségem. Kapálni nem lehet elbújva, pedig akkor haszna is lenne. Duelben nem működik, ugyanúgy lát az ellen. PVP és TW közben van igazán nagy haszna, lesből támadhatsz.

Wolf Emblem
Leírás: 30 secig megnöveli a critical találatok sebzését.
Tapasztalat: Hát gondolom pknál támadás előtt jó felrakni, nekem eddig nem volt elég fölös SPm rá, így nem fejlesztettem. Szerintem nem egy létszükség. Max 8X felett, ha sok a fölös SP.

Windpush
Leírás: 10 secig gyorsabban futsz.
Tapasztalat: 1 szintet megér, főleg mert kell a Shadow Teleporthoz. Nem egy létfontosságú skill.

Deep Sting
Leírás: 50 vigorért/chiért sebzés, sleep
Előkészület: 1.2 sec
Folytatás: nem
Tapasztalat: Minimális sebzés. Az első szint után nagyon kevés százalékkal növeli a sleep esélyét, így én 1 pontot szavaztam csak meg neki. Az viszont jól jön, mert csak 1 másodperc az előkészület, tehát egész gyors és az ellen utána alszik. Épp ezért itt pont jól jön, hogy nincs folytatás. Alacsony szinten szerettem a Puncture Wound + Deep Sting skilleket egymás után használni. Elnyomom a vérzést, aztán bealtatom. A vérzés sebzi, de attól nem ébred fel az ellen, tehát ő nem üt engem. Letelik az 5 másodperc, akkor felébred és ütöm tovább.

Focused Mind
Leírás: skill dodge, vagyis az ellenfél skilljei fognak ritkábban eltalálni.
Tapasztalat: Ezt nehéz használat közben lemérni. Igazán csak duel és PVP esetén használható jól szerintem. Nekem már van rajta néhány pont, de ha most újrakezdeném csak 1et tennék rá egyelőre. Nem létfontosságú.

Knife Throw
Leírás: távolsági sebzés, 50% körüli esély, hogy megszakítja az ellent skill használat közben
Előkészület: 1.1 sec
Folytatás: igen
Tapasztalat: Elég kevés sebzés és viszonylag hosszú cooldown, szóval arra, hogy lövöldözgessünk nem elég. Mobokat kirángatni a tömegből jó, feltéve, hogy nem szociálisak és nem rohan ránk az egész csorda (tehát a party róka tagját nem helyettesíti). Az ellövése után a karakter azonnal nekirohan az ellennek, mert hogy meg akarja ütni. Tehát ha nem vigyázunk, akkor berohan a tömegbe, amiből ki akarjuk húzni, szóval pont itt nem jó, hogy ütni akar a skill után. Egy pontot mindenképp megér húzás miatt. Minden szinten távolabbra lő, így én többet is rátettem. A megszakítás elég ritkán jön össze, nem sokat tudtam eddig profitálni belőle.

Rib Strike
Leírás: sebzés + ellenfél támadási sebességét csökkenti
Előkészület: 2.2 sec
Folytatás: nem
Tapasztalat: Egész jó sebzése van. Bossolásnál érdemes a bossra rányomni, hogy szegény tank kevesebbet nyögjön. Duelnél és PVPnél a hosszú cooldownok miatt elfogynak a skillek gyorsan, olyankor ezt is mindig elnyomom. Mivel nem elhanyagolható a sebzése, szerintem több szintet is megér.

Shadow Escape
Leírás: Láthatatlanság, amíg csak manával bírod, nem támadsz meg valakit, téged nem támadnak meg, vagy ki nem kapcsolod ugyanezzel (vagy Shadow walk) skillel. Harc közben is használható! És még 100 vigort/chit is ad!
Tapasztalat: A shadow walknál drágább, viszont tökéletes arra, hogy PVPben eltűnjünk, ha baj van. Eltűnés után a következő skillt lövést még megkapod, az nem szakad meg, de több támadás már nem fog érni. Már csak a vigor miatt is megéri alacsony szinten egy pont rá. Benyomod, kinyomod és van egy furyd.

Bloodpaint
Leírás: party buff, a karakter a közelharci sebzése 2%át gyógyulja, sima ütés és skill egyaránt.
Tapasztalat: Ez egy nagyon jól használható buff, a tankok is imádják. Mivel a szintek csak az időtartamot növelik, én egyelőre 1en hagytam. Majd egyszer... Meglepő, de a Knife Throw skillt is közelharcinak veszi, így a késdobásból is gyógyulhatunk.

Tackling Slash
Leírás: sebzés + root
Előkészület: 1.6 sec
Folytatás: nem
Tapasztalat: menekülős mobok és játékosok ellen nem rossz. Közel harcos moboktól a mágusféle partytagjainkat védeni sem utolsó. Igaz PVPben nem túl sokat használtam. Mivel minden szinten tovább tartja a fogva a célpontot, jó lenne rátenni néhány pontot, de nekem nem volt rá fölös SPm eddig. 1esen is jól használható.

Shadow Jump
Leírás: a célpont mobhoz/karakterhez portál
Előkészület: azonnali
Tapasztalat: Én keveset használtam. Korai pvpknél a menekülőkhöz lehet portálni, de később úgy is jön a Shadow Teleport. Meg az a bajom vele, hogy ha valaki menekül hiába termek mellette, mivel mire egy 2 seces skill hatna, már megint kívül esik a hatótávon.

Throatcut
Leírás: 1 furyért sebzés + silence
Előkészület: 2.4 sec
Folytatás: nem
Tapasztalat: Jó sebzés, kiváló képesség. Mobokra ha elnyomom, akkor a silence ideje alatt menekülnek. Ez nem mindig jó, a tankok utálnak, ha futhatunk a mobok után, főleg ha bemenekül a tömegbe. Mentésre viszont jó, ha csak néhány lélegzetnyi idő kell, hogy a tank odaérjen és megfogja a mobot, vagy a pap gyógyítsa a haldoklót. PVPben kiváló.

Deaden Nerves
Leírás: saját buff. ha meghalnál, mialatt a buff fenn van, akkor túléled és visszagyógyulsz 20%ra
Tapasztalat: PVPnél, és aoes bossoknál nem árt, egy kis biztonságérzetet ad.

Chill of the Deep
Leírás: saját buff. 50-100%kal ritkábban ütsz, de 16-30%kal többet sebzel.
Tapasztalat: Én ezt csak duel, pvp előtt használom, másra szerintem nem is jó. Mobokat és bosst főként ütök, kevés skillel. Ha feleannyit ütök hiába sebzek kicsit nagybbat. Viszont a PVP főként skillekkel történik, a skilleket nem lassítja, a sebésüket meg növeli. Sok SPt eddig nem pazaroltam rá.

Maze Steps
Leírás: 10 secig gyorsabban futsz. Immunitás stun és root ellen.
Tapasztalat: 1 szintet megér, főleg mert kell a Shadow Teleporthoz. Nem egy létfontosságú skill. Persze néhány kaszt ellen jól jöhet pvpben. Pl. kb. minden warrior/blademaster stunnal kezd.

Earthen rift
Leírás: terület sebzés
Előkészület: 2.5 sec
folytatás: nem
Tapasztalat: Assassinnal nem területsebzek, mert ha visszaütnek meghalok. Nem is túl sok sebzés. Egyelőre nekem nem tetszik.

Rising dragon strike
Leírás: sebzés + 150 vigort/chit ad
Előkészület: 2 sec
folytatás: nem
Tapasztalat: Középszerű sebzés, nekem nem volt elég SPm eddig fejleszteni, de 1es szinten jó PVPre, mert az igazán jó skillek eszik a vigort/chit és nem jó, ha három skillből csak 1et használhatok egy harcban.

Subsea Strike
Leírás: 2 furyért terület sebzés + a célpont (nem az összes megsebzett ellenfél) többet sebződik 8 másodpercig
Előkészület: 1.6 sec
Folytatás: nem
Tapasztalat: Bossoknál használom, hogy a party minden sebzője nagyobbat sebezhessen, ezzel már-már második rókának érzem magam. A területsebzés részét nem használom. Nem csak a saját sebzésem növeli, tehát nem növeli az esélyt, hogy én húzom le a bosst. Együttműködik a róka hasonló skilljével és a warrior/blademaster sárkányával, így együttesen még több sebzést lehet bevinni egy rövid ideig.

Headhunt
Leírás: 2 furyért sebzés + 3-5 sec stun
Előkészület: 2 sec
Folytatás: nem
Tapasztalat: PVPnél egyik kedvenc skillem, masszív sebzés + stun. FBknél is jól jön magamat, vagy mást menteni. A tanknak vagy papnak ad egy lélegzetvételnyi időt, hogy mentse a rászorultat.

Power Dash
Leírás: 2 furyért sebzés + a critical sebzésemet növeli 8 secig
Előkészület: 1.2 sec
Folytatás: ???
Tapasztalat: Nincs. Ha nekem van 2 furym, én tuti nem ezt használom. Nem tanultam még meg. Majd egyszer 80-90 felett talán.

Tidal Protection
Leírás: jó eséllyel nem kapsz vérzést, mérget, stb.
Tapasztalat: Nincs. Eddig mindig volt valami fontosabb tanulnivaló.

Inner Harmony
Leírás: 150 vigor/chi
Tapasztalat: Enélkül nincs assassin. TW elején emiatt kezd az assassin másfél furyval míg a többiek mehetnek babát ütni, vagy fury adó italokat iszogatni. Ezért van az assassinnak minden duel és pvp elején legalább másfél furyja. Nincs ezen mit ragozni.

Shadow Teleport
Előkészület: azonnali
Leírás: odaportál a célponthoz és 3 sec stun
Tapasztalat: duelnél, PVPnél mindig ezzel kezdek, ha épp nem töltődik. Mentésre sem utolsó. Egyelőre csak 1es szintű, de ki akarom maxolni, hogy távolabbról tudjak portálni.

Dagger Devotion
Leírás: passzív sebzés növelés
Tapasztalat: Ez kell, amilyen magasan csak lehet.

Tide Form
Leírás: Átváltozás sellővé, csak vízben használható. Gyorsabb úszás, nagyobb védelem.
Tapasztalat: Egy pontot megérhet, nem drága. Nem lehet skilleket használni átváltozva, tehát csak úszáshoz vagy meneküléshez jó. Szerintem nem sok haszna van.

Sharp Observer
Leírás: Magasabb szintű lopakodó assassineket lehet vele észrevenni.
Tapasztalat: Kéne majd magasabb szinten PKra, PVPre. Másra nem jó.

Cat-Like Tread
Leírás: Jobb lopakodó képesség, a többi assassin nehezebben vesz észre.
Tapasztalat: Kéne majd magasabb szinten PKra, PVPre. Másra nem jó.


Lopakodás
Az assassineket elvileg csak másik assassin láthatja, ha lopakodik. Volt olyan megfigyelés, hogy más is megtámadta TWn az illetőt, tehát lehet hogy az assassin partyja is látja, ha az assassin látja?... ez még nem tisztázott részemről.

A láthatóság a következő képpen alakul. Ha az assassin lopakodása nagyobb, mint a megfigyelő "megfigyelése", akkor nem fogják észrevenni. Lopakodás: karakter szint + Cat-Like Tread * 2 + lopakodás skill (Shadow Walk vagy Shadow Escape). Akkor nem veszi észre az ellenfél, ha az ő karakter szintje + Sharp Observer * 2 kisebb. Egyenlőségnél nem tudom mi történik. Sajnos minden mob assassinak minősül, tehát a mi lopakodás szintünk nagyobb kell legyen a mob szintjénél.

Egy példa
karakter szint: 70
Cat-Like Tread: 5
Shadow Walk: 10
Shadow Escape: 1

El akarunk lopakodni egy 85ös lény mellett:
Lopakodás: 70 + 5*2 + 10 = 90
A lény szintje 85, sikerült.
Megtámadjuk és baj van, elsunnyognánk az Escape skillel.
Lopakodás: 70 + 5*2 + 1 = 81
A lény szintje 85 továbbra is lát minket. Baj van.

A lopakodás is elég nehezen tesztelhető, biztos vagyok benne, hogy kell még javítania fenti leírást!


Mobírtás
Tekintve a manahiányt én mobonként max 1 skillt szoktam ellőni, ez általában a Puncture Wound, mert kevés mana, ahhoz képest nagy sebzés, furyt nem igényel. Ütni meg advanced furyval, ha épp összegyűlik. Mivel a questekkel el vagyok maradva, jó 15 szinttel kisebb lényekkel questelek. De a folyamatos haladáshoz még oda is kell Bloodpaint skill és 50 HP/sec ital, vagy hp poti. Az assassin gyorsan fogy, ha ütik.


Bossolás
Tekintve, hogy egy 2 seces skill alatt ütök nagyjából 3-at és a skill alig sebez nagyobbat mint 3 ütés (főleg ha van critical is köztük), így én nem sokat skillezek boss közben. Bloodpaint segít a tanknak és nekem is. Emellett ha összejön 2 fury, akkor Subsea Strike-kal növelem a party sebzését. Ha lassabban jön a fury, mint ahogy kész a skill, akkor Inner Harmonyval segítek rá.

Duel
Lopakodás skillek nem működnek duel közben. Minden más igen. A sok stun, immobilize skillek miatt szerintem megéri csak skillezni végig, akkor viszont itt és csak itt megéri feltenni a Chill of the Deep buffot.

PVP/TW
Ha az assassint elkezdik ütni, akkor baj van. Tehát láthatatlanság, shadow teleport, stun és minden skill, amivel elérhetem, hogy meghaljon mielőtt viszaüt vagy visszalő. Ha werebeastet/barbariant vagy warriort/blademastert látok közeledni, esetleg elkezdenek lőni rám, akkor Shadow Escape aztán nyúlcipő. Ez a kaszt nem a hősiességéről lesz elhíresülve. Leginkább a papok kiiktatására jó. Nehezebb csapatban összejátszani a többiekkel, mint a legtöbb többi kaszttal, inkább magányos gyilkos. Veszélyes psyt támadni, mert a buffjai az első támadást követően lebénítanak és nem csak ő lesz sebezhető, de az assassin is.


A hozzászólást Aerothil összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Feb. 10, 2010 6:20 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Aerothil
Admin
Aerothil


Hozzászólások száma : 260
Join date : 2009. May. 10.

Tideborn Assassin Empty
TémanyitásTárgy: Tideborn Assassin   Tideborn Assassin EmptyHétf. Jan. 25, 2010 6:41 pm

Assassin

Egyéb tapasztalatok és kiegészítések jöhetnek, de a chatet és vitát törölni fogom a topicból.
Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom





Tideborn Assassin Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tideborn Assassin   Tideborn Assassin Empty

Vissza az elejére Go down
 
Tideborn Assassin
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
☆Imperial guild | Perfect World :: Leírások, Tippek-
Ugrás: